Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Eλλαδα UBER ALLES

Για μερικους η Ελλαδα ειναι η πλατεία Ομονοιας και ο αγενης περιπτερας και ο απατεωνας ταξιτζής. Για άλλους ειναι η Ερμου με τις βαριεστημενες πωλητριες και οι μικροπωλητες με τους ξηρους καρπους και ολα τα θαυματουργα προιοντα καθαρισμού.
Οσοι αντεχετε και διαβαζετε αυτό το μπλογκ (αρα αυτοματα δεν είστε αρνια του προέδρου, ειστε μισογυνηδες και ολίγο ζαβά) εχετε καταλαβει οτι για μενα η Ελλαδα ειναι το σημειο αναφορας, η πατριδα που ακομα και τωρα που ολα τα ορνεα την εχουνε περικυκλωσει, αντιστεκεται και αργα ή γρηγορα θα ανασκουμπωθει, σαν γιαπης που γλυστρησε και επεσε στο δρόμο και θα συνεχισει την πορεια προς εκει που της αξίζει.
Δεν μπορει η Χωρα που εχει περιγραφει απο ενα Ελύτη να παζαρευεται λες και είναι σφαχτο στην Λαική απο τον Τζεφρυ. Δεν μπορει η Χωρα  με το μοναστηρι της Παναγια της Χοζοβιωτισας στην Αμοργό να εξαρταται απο τις εμμηνοπαυσιακες μεταπτωσεις της Μερκελ. Δεν μπορει η Χωρα, οπου η Λαικη Παραδοση δημιουργησε αριστουργηματα οπως αυτό


να σέρνεται σαν σακούλα με σκουπίδια. Ο Ελληνας ειναι Ωραιος, και ας λέει μαλακιες ο Πρόεδρος, ο οποίος μαλλον νοιωθει πιο πολυ σαν Συριος που εχει πολιτογραφηθεί Κουβανος περιμενοντας να του εκδωθει διαβατηριο της Βενεζουέλας. Τωρα γιατι τα γραφω αυτά?Πηγα με κατι φιλους σε ενα ελληνικό νησι (ονοματα δεν λενε για να μην καρφωθουμε) για να φερουμε ενα σκαφος στην Κυπρο. Νησι στο οποιο ειχα παει πολλές φορες αλλά καλοκαιρι και το οποιο που αφηνε μια ουδετερη γευση, ακριβως οπως τους αθλητικογραφους του ΡΙΚ που περιγραφουν ειτε σκακι ειτε πυγμαχια με τον ιδιο ακριβως βαριεστημενο τροπο. Αυτη τη φορα ομως μου εκανε μια άλλη εντυπωση. Τα νησια ειναι πολυ διαφορετικα τον χειμωνα. Σαν γυναικα που έχει βγαλει το makeup και όλα τα κοσμηματα και έχει μεινει οπως ειναι, οπως την βλέπεις το πρωι. Ισως λιγοτερο εντυπωσιακή αλλά αληθινη. Αυτη ειναι η Ελλάδα μου. Κουραγιο Ελληνα

4 σχόλια:

  1. Καλά τα λες.
    Ο Ελύτης είπε επίσης ότι "εγώ που ήμουνα στον ελάχιστο βαθμό πατριώτης, αγάπησα στο μέγιστο βαθμό την ελλάδα".
    Τώρα το μισογύνης, πρόσεξέ το, δεν είναι εποχές τώρα για τέτοια. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ συγκινητικό το ποστ σου, μπράβο! Τώρα, όσο για το μισογύνης, και έγω είμαι μισογύνισσα, κι ας είμαι γυναίκα. Έχουν καταντήσει αηδία πλέον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Couldn't agree more που λαλούν και οι Εγγλέζοι.. Δεν θα διαφωνήσω με τους υπόλοιπους..ούτε εγώ είμαι μισογύνης αλλά έχω και τις επιφυλάξεις μου για τη φύση τους..

    Συνεισφέρω το τραγούδι πιο κάτω προς επιβεβαίωση των όσων γράφεις..

    http://www.youtube.com/watch?v=SUzsY3mqEG8

    Η κοινή μοίρα της Ελλάδας και της Κύπρου (εκτός των αδιαμφισβήτητων ιστορικών στοιχείων) επιβεβαιώνεται και από το ότι διαχρονικά αδικούνται από αυτούς που τις κυβερνούν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμενουν το μνημονιο πως και πως

Αναγνώστες