Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Πτωχος και ατιμος Δανειοληπτης




"Δεν φταίω εγώ που έπαιρνα δάνεια απο την Λαική Τράπεζα. Με εκβίαζαν και με απειλούσαν πως εαν δεν έπαιρνα δάνειο με 0.5% επιτοκιο ( και μετα θα τα τοκιζα προς 5%) θα σκότωναν κάθε μέρα που αδρανούσα, ένα ιγκουάνα στα νησιά Γκαλαπάγκος.
Μετα έμαθα και τον λόγο. Τα λεφτά είχαν προσβληθει απο ένα μυκητα, τον αποδεναντρεπετους κοσμοςδικοστους  και το περιβάλλον στο μεγαρο της Λαικής ευνοούσε την διασπορά του και την αναπτυξη του τοξικού μυκητα. Ετσι, επρεπε να βρουν αθώα θυματα να τους φορτωσουν τα λεφτα, ώστε να σταματησει η επιδημία που έπληξε  τα αθωα χαρτονομίσματα. Εκτεθεικα εν αγνοια μου στο συγκεκριμενο μυκητα. Μολις ομως το εμαθα προσπαθησα να τα ξεφορτωθώ. Αγοραζα παλιοπραματα, πηγαινα ταξιδια σε μακρινες χωρες οπως Μαλβίδες και Λας Βεγκας οπου δεν με ηξερε κανεις για να ξοδέψω μακριά απο τους συντοπιτες μου.
Εγω ειμαι το θύμα" αναφωνησε ο τίμιος δανειοληπτης της Λαικής και σκούπισε ενα δάκρυ απο το μάγουλο του.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμενουν το μνημονιο πως και πως

Αναγνώστες